Foto Re: LED televize

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 23 08:52:24 CEST 2009

Vseobecne to vypada na ustup od dirkovych komor, zrejme se zjistilo, ze
to nebude zase tak skvele, jak nam zde lici pan Lukesh. :-D

Pane Lukeshi, na foceni objektu kde je zkreslena perspektiva se uz delsi
dobu u tech vami opovrhovanymi superfotaku pouzivaji tilt-shift
objektivy, ktere umi libovolne korigovat perspektivu. Objektivy se uz
delsi doby vylepsuji a tim padem i specializuji - takze vycitat beznemu
objektivu, ze deformuje perspektivu, je stejne jako se zlobit na
Wartburg, ze nejde pouzit jako lunarni vozidlo (urcite napisete, ze
prvni automobil na Mesici byl prestaveny wartas ;-)

Radek Vicek