Formatovani if - bylo Automaticke pretypovani u AVR-GCC

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Středa Červenec 22 23:48:27 CEST 2009

Taky ty podminky zapisuju casto v tom logictejsim usporadani, ale presne
kvuli tomu, ze nelze konstante nic priradit se to obcas snazim obracet.
Hlavne v konferenci, abych sel prikladem :-)

Tomas