Automaticke pretypovani u AVR-GCC

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Středa Červenec 22 23:41:52 CEST 2009

Milan B. napsal(a):

> Nerozumiem. Co tym chcete povedat?

Reakce na to, ze to neni reseni, protoze pokud neexistuje jiny zpusob,
tak to pro me reseni je. Tedy zpusob, jak co nejinteligentneji premluvit
GCC, aby tam nebyla ta zbytecna konverze, ktera mi zabira cas MCU.
Mozna jste si jen spatne vylozil puvodni zamer.

> Neverim.
>
> Co uz, skoda bolo hubu drat.
>
> -m-

Uz spravne podotknul pan Sinko, ze tam byl rozdil v promennych, na ktery
jsem zapomnel a pravdepodobne to bude ten duvod rozdilneho chovani, ale
dal uz jsem to nezkoumal.

Tomas