pokazeny fotak Casio

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Červenec 22 14:33:44 CEST 2009

Dobrý den,

stejnou chybu jsem řešil vloni u Canon Powershot S1 IS. Ukázalo se, že jde o
vadný snímač, což Canon řešil i po záruce jako výrobní vadu. Chyba byla
odstraněna výměnou za nový Canon Powershot S5 IS.
Zkusil bych se poptat v nějakém autorizovaném záručním servisu, stejnou vadu
snímače měly i fotoaparáty jiných výrobců, které používaly stejný snímač.

JF