koaxiálni kabel 35 ohmu - kde koupit ?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červenec 21 22:00:07 CEST 2009

zlucovac pre zosilnovace ktory bude fixne namontovany v nejakej krabici
sa da celkom kompaktne a velmi jednoducho postavit na plosaku (ako som
uz spominal).
Mozete sa inspirovat frnacuzli zo synchrotronu Soleil (cela prezentacia
je pomerne zaujimava, spominane zlucovace su na strane 45)
http://www.cells.es/ESLS-RF/2004/PDFs/ELS_RF_07.pdf
b.