Re: koaxiálni kabel 35 ohmu - kde koupit ?

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Úterý Červenec 21 21:07:14 CEST 2009

Zdravím konferenci,

pokud to nemusí být ohebné, tak lze použít hliníkový jekl 35x35 mm síla stěny 2,5mm a 18mm topenářskou Cu trubku. Impedance vychází 35,2 ohm.

potřebné rozměry lze zjistit např pomocí Agillent appcad (doufám, že jsem to moc nezkomolil)

Honza, OK1CJH

PS: ten koax jsem nerelizoval, pouze jsem si jednou udělal takovou tabulku, co lze zkombinovat.