Re: Detekce odberu/zapnuteho PC?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Červenec 21 20:02:57 CEST 2009

Asi jsem nenapsal to podstatne, je to urceno do zarizeni, kde to ma slouzit
jako "koncovy spinac", ktery by mel hw blokovat teoreticky moznou chybu
obsluhy tzn. nic hotoveho.
Ona tam nebude ani ta LED, teda bude, ale primarni je dostat informaci
na blokovaci hradlo. Pravdepodobne budu moci dat nekolika mOhmovy merici
odpror do privodu, ale musi to byt na L a tak nejak jsem nervozni z
mereni i tak malych napeti na 230V a uvital bych nejake overene reseni.

WS

>A nestacilo by jen vinuti kolem napajeci snury + zesilovac a ledka?
Jak bude snurou prochazet proud, tak se bude neco malo indukovat i do
toho vinuti a pak to bud rozsviti nebo nerozsviti tu ledku...

Honza