Farnell kratka dodaci lhuta

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červenec 21 12:03:14 CEST 2009

na druhej strane som nedavno objednaval displeje a rotacne encodery od
dvoch roznych firiem a u oboch som mal dodaciu dobu 12 a 16 tyzdnov.
Jeden dodavatel mi priamo v cenovej ponuke dal moznost doplatit 20 eur
za letecku dopravu co by skratilo dodaciu dobu o 6 tyzdnov. Tak som ju
objednal a spytal som sa aj druheho dodavatela ci je takato moznost.
Vraveli ze ano (nikde to ale nebolo spomenute). Nakoniec suciastky
dorazili z jedneho zdroja za 2 tyzdne a z druheho asi za 4...
b.