OT: LED televize

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Červenec 21 09:45:25 CEST 2009

Samsungy neznam, ale měla by to být standartní vlastnost pro všechny
televize. Zkusil jsi už číst návod, jestli tam o tom nic nepíší? Někdy
je logika menu docela záhadná, přece jenom je to asiat.

Roztahování těch černých pruhů se nazývá letterbox detection (česky ani
slovensky to bohužel nevím, nikdy jsem to nepotřeboval ;-)

Druhá možnost je, že to prostě nepodporují. Ono to není zase tak
jednoducé implementovat (je ta scéna v noci, nebo je to letterbox v noci
nebo .....)
ced