OT: LED televize

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Červenec 20 22:01:29 CEST 2009

na samsungoch mi extremne vadi ze si nevedia sami natahovat obraz ked
ich krmim z analogoveho zdroja, dokonca ani po hdmi kable z dvd prehravaca.
Mame doma starsi Samsung (asi 3 roky) aj novy Samsung (~1 rok). Najprv
som si myslel ze to tlacitko automaticka velkost nefunguje na analogove
vstupy ale neskor som zistil ze to nerobi nic ine len natiahne obraz na
plnu sirku bez ohladu na to aky ma format.
Kedze sa pohybujem asi v 3 domacnostiach :-) mame aj Philips a ten si
vie pekne rozpoznat format obrazu aj z anlogoveho vstupu a vzdy ho
roztiahne tak aby zaberal co najvacsiu plochu na obrazovke a zachoval
pomer stran. Je dokonca tak inteligentny ze ked su cierne pruhy dole a
hore a do cierneho pruhu daju logo televizie tak ho ignoruje a natiahne
len skutocny obraz (logo je potom mimo).
Robim s tym Samsungom nieco zle ze to nefunguje?
b.