trocha sobotniho elektronicko-ekologickeho zamysleni

DeeJay deejay@email.cz
Sobota Červenec 18 23:46:03 CEST 2009

jo tak s tema baterkama sem nasel i to video
http://www.youtube.com/watch?v=oJj5iIwF8p4

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of DeeJay
Sent: Saturday, July 18, 2009 11:27 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: trocha sobotniho elektronicko-ekologickeho zamysleni

- nepredpokladam ze cinani se s tim nejdriv tridi a pak to nasypou do drtice
- ale ta separace me take zajima a pokud mozno nejaka profi
- videl jsem v TV recyklaci auto-akumulatoru a tam tu baterku opravdu
rozsmelovali na kasi i s kyselinou - pak se to ruzne pralo a tridilo ,
nakonec z olova delali nove desky atd.... nicmene to vypadalo dost
"humosozne " teda v te fabrice bych delat nechtel :-(

DJ