Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Červenec 19 02:25:39 CEST 2009

V tom případě bude záležet na modelu, nx8220 a nx6110 jsem dobíjel přes
univerzální autonabíječku, kde ten střední pin určitě není (konektor jsem
musel požvejkat kleštěma, aby pasoval) a nc8340 dobíjím i tím slabým
zdrojem. Mám ho v baťohu, protože je nejmenší a nejlehčí. Notebook pak
akorát zahlásí, že chce silnější, ale stejně dobíjí. Problém teda možná mají
novější modely, respektive to bude spíš záměr HP, aby člověk nepoužíval
univerzální příslušenství.

PS: Taky jsem pátral po tom konektoru a je to docela problém. Našel jsem ho
na nějakým zahraničním eshopu, ale cena byla poměrně vysoká, řádově
stokoruny.