Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Sobota Červenec 18 21:26:28 CEST 2009

Jo a jinak pochopitelně na fotce nevidět docela velkou spoustu SMD smetí z druhé strany desky...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Richard Kaliciak
Sent: Saturday, July 18, 2009 6:26 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Dobry den,

cielom nasho dnesneho snazenia je rozobrat zdroj pre laptop znacky HP.
Zvonku nie su viditelne ziadne skrutky, takze krabicka je zlepena.
Pouzijeme kladivovu metodu, ktora tu v konferencii uz bola spomenuta.
Tlcieme spicatou stranou kladiva z boku do zdroja, kde je krabicka viditelne rozdelena na dve casti. Zdroj je pritom polozeny na betonovej podlozke.
Po zmäknuti krabicky prilozime srobovak do strbiny a parkrat jemne udrieme, az sa nam podari v tom mieste vytvorit medzera. Potom uz len srobovakom ako dlatom a kladivom prejdeme cely obvod krabicky a orech sa otvori.
Podari sa nam vybrat vnutro, ktore je cele pekne oplechovane. Vrchny plech je uz len prilepeny k suciastkam, takze na jeho odstranenie je treba pouzit trochu nasilia. Moj dojem je, ze najobjemnejsie suciastka tam je silikonove lepidlo.

Niekolko fotiek:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7595.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7596.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7597.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7598.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7599.JPG

V podstate potrebujem len ten konektor, ale ten som este v beznej drogerii nevidel. Takto ho mam aj s kablikom.
Este jedna zaujimavost. Sekundar trafa je vinuty dvojmo ovela hrubsim dratom ako je vystupny kablik. No a tade ma tiect 5A.

Este by som rad vedel, naco je ten stredny pin (treti vodic v kabliku).
Nevie niekto? Je to nejaka komunikacia so zdrojom?

Rixchard Kaliciak