Rozobraty zdroj pre laptop 90W

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Sobota Červenec 18 18:26:09 CEST 2009

Dobry den,

cielom nasho dnesneho snazenia je rozobrat zdroj pre laptop znacky HP.
Zvonku nie su viditelne ziadne skrutky, takze krabicka je zlepena.
Pouzijeme kladivovu metodu, ktora tu v konferencii uz bola spomenuta.
Tlcieme spicatou stranou kladiva z boku do zdroja, kde je krabicka
viditelne rozdelena na dve casti. Zdroj je pritom polozeny na betonovej
podlozke.
Po zmäknuti krabicky prilozime srobovak do strbiny a parkrat jemne
udrieme, az sa nam podari v tom mieste vytvorit medzera. Potom uz len
srobovakom ako dlatom a kladivom prejdeme cely obvod krabicky a orech sa
otvori.
Podari sa nam vybrat vnutro, ktore je cele pekne oplechovane. Vrchny
plech je uz len prilepeny k suciastkam, takze na jeho odstranenie je
treba pouzit trochu nasilia. Moj dojem je, ze najobjemnejsie suciastka
tam je silikonove lepidlo.

Niekolko fotiek:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7595.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7596.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7597.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7598.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_7599.JPG

V podstate potrebujem len ten konektor, ale ten som este v beznej
drogerii nevidel. Takto ho mam aj s kablikom.
Este jedna zaujimavost. Sekundar trafa je vinuty dvojmo ovela hrubsim
dratom ako je vystupny kablik. No a tade ma tiect 5A.

Este by som rad vedel, naco je ten stredny pin (treti vodic v kabliku).
Nevie niekto? Je to nejaka komunikacia so zdrojom?

Rixchard Kaliciak