Kam na 16A bistabilni rele do DPS?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 18 15:17:52 CEST 2009

http://shop.fkt.cz/elektromechanicke-rele-vykonove-bist-spdt-16a-2vinuti-rt3
14f12b+dp83864/
teoreticky i enika, ale pokud se neco nezmenilo tak pouze teoreticky, teda
pokud jich nechcete celou bednu :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Saturday, July 18, 2009 11:24 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Kam na 16A bistabilni rele do DPS?

Poradite kde koupit 8ks bistabilnich rele do DPS, spinani 16A, ovladaci
napeti 5 nebo 12V, idelalne dvojcivkova verze?
Vsude maji max 8A.

Kdyz je jiz rec o rele mam nasledujici dotaz, v zarizenich mame rele jak
bistab tak klasicka, ktera jsou ovladana 12V. Pricemz 12V se bere primo z
napajeciho konektoru, ktery byl puvodne specifikovan na 12V. Nicmene v nove
specifikaci se prechazi na napajeci napeti 12-19V (duvodem je moznost pouzit
k napajeni i adapter pro notebooky) ,zdoje na desce s elektornikou jsou
step-down tudiz  s tim neni problem, ale tak nejak nevim co s temi rele.
Stabilizator na +12V, pri vstupnim 12V mi ani LDO nebude chodit.
Pouzit 5V rele se mi chcece, jednak mame zasoby 12V, druhak to nedela
dobrotu na napajeni pro ostatni veci.
Kaslat na to , nedokazu odhadnout jak dalece  takove prepeti bude snaset
civka v rele.

Nejaky napad ?

KN