Re: Odpovědět odesílateli: Hw-list Digest, Vol 57, Issue 47

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červenec 17 19:29:50 CEST 2009

Pracuju na zachrance tak treba nase materialy.
Nejcastejsi mista poraneni pri padu z kola .48% hlava, 22% paze,
bricho(trup) 6% , kolena 24% .
Prilbu bych klidne dal na uroven pripasani v aute . Kdyz potom
prijedete k banalni nehode a vidite ridice(mrtveho) s prorazenym
hrudnikem nebo s tezkym poranenim mozku u cyklistu tak myslim , ze to
za to stoji.Nicmene jsem cyklista s rocnim najezdem nekolik tisic km a
do obchodu nebo po meste prilbu neberu :) Je to kazdeho odpovednost
podle me.

snehulak