Odpovědět odesílateli: Hw-list Digest, Vol 57, Issue 47

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Červenec 17 17:58:58 CEST 2009

Ja tiez poznam jeden o tom, ako padajuci kus omietky rozil okoloiducemu
hlavu   ... mali by sa zaviest povinne stavbarske prilby pre chodcov ...

Vsade sa hovori o tom, kolkym cyklistom prilba zachrani zivot ... ale
existuje seriozna statistika, kolkym urazom by prilba *naozaj* zabranila
pri beznej cykloturistike, respektive u cyklistov bv beznej cestnej
premavke (ziadni vrcholovi a adrenalinovi sportovci)? A iba pripady, ked
doslo k narazu takeho typu, ze by prilba zabranila urazu ... a babka
zrazena kamionom do tejto kategorie urcite nepatri.

Proste udaje, ktore by naozaj opravnovali zaviest prilbu pre vsetkych a
vsade. Hladal som, nenasiel som...

-m-