Odpov ědět odes ílateli: Hw-list Digest, Vol 57, Issue 47

Vlastimil Wagner v_wagner@wagsoft.cz
Pátek Červenec 17 16:44:59 CEST 2009

Ono je to o náhodě a úhlu pohledu. Manželka zná
osobně (profesně - sestra na ARO) případ, kdy otec
se synem zastavili na křižovatce a na zelenou se uplně
normálně rozjížděli. Otec přehlídl že má
pod kolem vypadlou dlažební kostku (v tom vzoru
zanikla), přelít přes řidítka a neměl přilbu.
Syn to celé sledoval z vedlejšího kola. Jeho otec pak
3 dny umíral v nemocnici a zranění bohužel podlehl.
Kdyby měl přilbu ......

Dávat přilbu jen dítěti je čirý alibismus (a je
jedno jestli jede na sedačce nebo na samostatném kole) -
když se něco stane, je pravděpodobnější, že se
dítěti nic nestane, ale taky je
pravděpodobnější, že se stane něco rodiči. A
kdo je v té chvíli na tom líp - rodič, že
nepřišel o dítě, nebo dítě, že sice
přežilo, ale nemá rodiče ?

V.Wagner

[hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin
> Locker
> Sent: Friday, July 17, 2009 1:02 PM
> To: HW-news
> Subject: RE: cyklo prilby v CZ

> Ono nejde kolikrát ani tak o to jak člověk jezdí,
ale o to jak to dnes na silnici
> vypadá. Když jsem jezdil do školy tak jsem cestou na
kole potkal tak 3 auta (3 > km),
> dnes je nejsem schopen ani počítat.
>
> A po vlastní zkušenosti bez přilby také nevyjedu.
Když byly klukovi 2 roky, měl jsem
> ho na sedačce, jel jsem po hlavní a z pravé strany z
výjezdu NEMOCNICE vylít šílenec
> a vzal nás z boku do zadního kola, bohudík těsně
za sedačku. Složil jsem to >směrem k
> chodníku a jako naschvál šel kluk hlavou na hranu
obrubníku.
> Nemít přilbu tak nevím. Takhle jsem ho sebral a
vlítl na chirurgii (cca 200m).
> Dopadlo to dobře, jen lehký otřes mozku a 5 stehů.
> Tenkrát jsem já sám přilbu neměl, ale od té
doby bez ní nejedu.

> Samozřejmě nejsem příznivcem někomu něco
nakazovat, takže ať si to každý přebere