cyklo prilby v CZ

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červenec 17 13:12:45 CEST 2009

s tim ze nejzdi jak hov... jsme mel na mysli prave ty lidi co pisou v tech forech, tedy ty mistry
sveta co sjedou cokoliv, ac to odporuje zdravemu rozumu :-).
tam je v postate ucinna/potrebna jedine plna polni na motokros, ale to zase neuvezou :-).
na jizdu v silnicnim provozu jsem si ani nevzpomel. podle me je dneska takrka nerealna ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Locker
Sent: Friday, July 17, 2009 1:02 PM
To: HW-news
Subject: RE: cyklo prilby v CZ

Ono nejde kolikrát ani tak o to jak člověk jezdí, ale o to jak to dnes na silnici vypadá. Když jsem jezdil do školy tak jsem cestou na kole potkal tak 3 auta (3 km), dnes je nejsem schopen ani počítat.

A po vlastní zkušenosti bez přilby také nevyjedu. Když byly klukovi 2 roky, měl jsem ho na sedačce, jel jsem po hlavní a z pravé strany z výjezdu NEMOCNICE vylít šílenec a vzal nás z boku do zadního kola, bohudík těsně za sedačku. Složil jsem to směrem k chodníku a jako naschvál šel kluk hlavou na hranu obrubníku.
Nemít přilbu tak nevím. Takhle jsem ho sebral a vlítl na chirurgii (cca 200m). Dopadlo to dobře, jen lehký otřes mozku a 5 stehů.
Tenkrát jsem já sám přilbu neměl, ale od té doby bez ní nejedu.

Samozřejmě nejsem příznivcem někomu něco nakazovat, takže ať si to každý přebere sám.

Martin