cyklo prilby v CZ

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červenec 17 09:35:49 CEST 2009

je cyklista a cyklista ...
kazdej nejezdi jak hov... aby musel mit prilbu. nekdo dokonce jezdi jen 200m na navstevu k soudedovy.
za mej mladejch let jsme se nadelali kravin na kole, ale ani jednou zrovna helma potreba nebyla.
u deti tedy ok, ale dospelej je snad zodpovednej dost. proc nezakazeme cigara a chlast, ty jsou
pro cloveka mnohem nebezpecnejsi.
musi existovat rozumna hranice, kde nechtat cloveka se rozhodnout.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kamil Rezac
Sent: Friday, July 17, 2009 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: cyklo prilby v CZ

Neda mi to: A je to ta stejna kreativita, ktera narizuje pouzivat v aute pasy nebo detske sedacky?

Ale predpokladam, ze vetsina lidi se tady zivi (alespon castecne) hlavou, chape to a tak si tohohle organu nalezite vazi a chrani ho i kdyz jim to "kreativita" nenarizuje...

Doporucuju podivat se na nejake cyklisticke forum, jak vypada prilba po padu na hlavu a predstavit si, ze tak by vypadala lebka...

KR