vhodna kontrolka pro pouziti pri venkovnim osvetleni den/noc24h ??

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červenec 17 07:42:33 CEST 2009

Zdravim,
  v duchu mistniho folkloru by ta blikacka nemela byt slozita: PIC, na
vystupu pres PWM a FET spinana zarovka nebo vysokosvitiva LED, na jednom
A/D vstupu fotoodpor a k tomu pul hodiny vyvoje software. Vidim to do
10 soucastek. A ta blikacka by mohla blikat plynule/skokove/pomalu/rychle/
slabe/silne i dle aktualni bezpecnostni situace (napr. v klidu jen plynule
a pomalu a pri detekci pohybu nejakym cidlem by mohla zintenzivnit, zrychlit
a "zostrit").
  S pozdravem Pavel Troller