vhodna kontrolka pro pouziti pri venkovnim osvetleni den/noc24h ??

Pátek Červenec 17 07:38:58 CEST 2009

Když dáte LED do prodlouženého stínítka směrem k pozorovateli, je to vyřešeno. Vzpomeňte si jak vypadají semafory na železnici.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Friday, July 17, 2009 7:25 AM
To: HW-news
Subject: RE: vhodna kontrolka pro pouziti pri venkovnim osvetleni den/noc24h ??

nejak se mi prave nechce do ty regulace, ale kdyz to nepujde jinak :-).
je to takovy nouzovy reseni na prechodne obdobi, nez se dostavi dum a dodela spolecny alarm i s barakem. ted jsem jenom upravil dalkove spinanou zasuvku z lidlu, pribastlil na vystup jeste jedno rele a to prerusuje kontakt od alarmu/kamery. no a potrebuju vedet jestli je alarm, hlidani kamerou zapnute i bez PC. ted kameru aktivuju pres pc, coz neni pokazde ono.
tomik.