Jak spravne pripojit ADC k mericimu odporu?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 16 23:49:39 CEST 2009

 16.7.2009, 23:42:51

Pokud umite zdetekovat pruchod proudu nulou, staci jednoduchy S&H z
jednoho spinace a kondenzatoru. Tedy pokud vite neco o tom, jaky ma
proud prubeh (napr. sinusovka, hodnota se po mnoho period nemeni atd).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz