Re: OT: MagLevCar - takovej skoro páteční nápad

Honza hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 16 22:15:07 CEST 2009

Jako napad to je ,,zajimave``, ale neumim si uplne predstavit,
 co se stane kdyz vjedete do diry v silnici a jeste pri tom budete
 rezat zatacku... :)

Velka nevyhota permanentnich magnetu je, ze se stavajicimi
materialy nikdy nedosahnete potrebne hodnoty indukce,
precejen budete muset mit mezi rotorem a statorem nejakou tu
vzduchovou mezeru, aby se to pri prejezdu nerovnosti netrelo o
sebe a sily pusobici na tunove auto pri pohybu po ceskych silnicich
nebudou uplne male.

Posledni problem bude s certifikaci, precejen je to zarizeni primo
ovlivnujici zivot posadky...

H.