mereni energii v rodinnem domku

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Červenec 14 22:16:15 CEST 2009

Na topeni bych Vam doporucil tohle : http://www.etatherm.cz/
není to sice úplně zadarmo, ale reguluje to kazdou mistnost programove podle
dne a hodiny,
Pocita to denostupne  za celou zimu pro kazdou mistnost zvlast
a ve spojeni s pgramem na PC, ktery naopak je k tomu uplne zadarmo je to
velmi prakticke.
U termohlavic jsem udelal zkusenost, ze kazdy , komu je zima si umi pridat ,
naopka skoro nuikdo nikdy neubira.
Tohle umim v nasi rodine obsluhovat jen ja a piokud je nekomu zima, musi me
premluvit, abych mu pridal.
Pouziti tohoto  zarizeni ve starem rodinnem domku jeste pred izolaci
polystyrenem  a vymenou oken usetrilo cca
20 - 25 % plynu oproti puvodni situaci.