mereni energii v rodinnem domku

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červenec 13 18:56:47 CEST 2009

Mereni teple vody je problem, jelikoz je treba integrovat
prutok*(t_vody-t_okoli).
To same lze pak udelat pro topeni, ale pokud jsou byty nad sebou, tak ti
horni docela
dost usetri.

Takze bych to resil tak, ze se spocita podlahova plocha a v tomto pomeru se
naklady
na topeni podeli.
Teplou vody bych delil podle poctu osob (pokud je znam vubec ucet za tu
teplou vodu).
technicke reseni bych volil, az pokud tohle nebude fungovat (tedy, pokud to
neni vas
konicek jako u mne).

	Slavek