sonda k osc.agilent z TME ??

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 13 10:14:32 CEST 2009

Pouzivam,Valleman Probe60S z GM, a do těch 20MHz je to naprosto pouzitelne a
agronomicky mi vyhovuje vice nez drahe japonske sondy, ktere tu mam take.
U dvou sond se mi jiz podarulo prepalit dratek v privodnim kabelu tzn. je v
tom nejaky extra slaby vlasek, ale to asi ve vsem, honi se kapacita
privodniho kabelu (prepalit nikoliv pretrhnout, to je tak kdyz se to pouziva
k necemu jinemu nez k DPO :-))

Za ty prachy pro beznou praci naprosto pouzitelne.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Monday, July 13, 2009 9:56 AM
To: HW-news
Subject: sonda k osc.agilent z TME ??

dobry den.
ted bychom potrebovali dokoupit nejake sondy k oscilum, vesmes agilenty
do 60Mhz.
koukame prevazne na bezne "bedynky"(jednochip.. do 20Mhz) + nejake ty
spinane zdroje.
orig. sonda od agilentu je za cca 2300kc, tak jsem se mrknul do TME a
tam je
vyber s cenama okolo 500-800kc. Je mozne je bezne pouzit ? Tedy mi
pripada
uzitecnejsi mit 4ks a vykryt v praci polamani/ztraceni sond, nez mit
jednu
agilent. pokud mate nekdo zkusenost nebo tip, predem dekuji.
tomik.