HDMI kabely, kvalita, HDMI propojeni, anynet

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Pondělí Červenec 13 07:37:05 CEST 2009

Jak s HDMI nevim, ale v DVI kabelech rozdily zcela zjevne jsou.
Pouzivam na monitoru rozliseni 2560x1600 pripojene pres DVI (dual DVI) a pracuje mi
to uspokojive az s tretim kabelem.
Problem byl, s "vypadavanim" jednotlivych pixelu (svitily bud zelene nebo cervene), nejvic v
oblasti leveho dolniho rohu.
Vyzkousel jsem jeste dalsi dva kabely nez bylo vse OK. Jak je to s cenou jednotlivych
kabelu netusim, protoze jsem je bral ze skrine. Urcite nebyly kupovane samostatne,
vzdy s nejakym monitorem, graf. kartou apod...
Na pohled vypadaji vsechny stejne silne a ani jiny rozdil krome barvy jsem nezpozoroval.