HDMI kabely, kvalita, HDMI propojeni, anynet

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červenec 13 03:20:29 CEST 2009

Take jsem tohle resil. A hledal informace na internetu. Doporucuji
procist tuhle diskusi:
http://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php?t=18352
Pak uz vubec nebudete vedet co vlastne chcete.
Ja jsem sel tou "levnejsi" cestou a koupil kabel za 270 kc. Obrazek
paradni i z BR preravace. Jenomze mi to stale hlodalo, jak ze by obraz
vypadal s kabelem trochu drazsim....
Takze jsem se domluvil a v prodejne proti zaloze zapujcil kabel za 2200
kc !! Nejprve byl problem ho vubec pripojit , protoze kabel ma prumer
jak startovaci kabel k Iljušinu :-)
No a pak jsem testoval. Ne(kolik lidí nezávisle na sobe(, mezi nmi i
"TVodborník " Kompresi v obraze v rychlých pohybech i pr(i projekci BR
vide(lo 8 z 10 lidí na obou kabelech stejne ( pravda každý to nazýval
jinak). Tez co se týkalo kvality obrazu jednoznacne v tom vetsina
nevidela rozdil. A kdyz ano, dokazal jsem je stejne zmast, ze jsem
pripojoval jeden a ten samy kabel nekolikrat za sebou a pak nahodne ten
druhy - to polozilo i ty rozdilyvidoucí clovekotestovace.
Tedy jsem s radostí usoudil, že kabel za 270kc( je urc(ite( minimálne(
stejne( tak použitelný, jako kabel za bezmála desetinásobek.

Ale bude to problém stejný jako se superultraaudiokabely se
superultrakosmické kyslíkové superultragalaktické superultravodivé a
ultragigamaxisuperzvukové me(di :-)
Jinak jsem presvedcen, ze se najdou jedinci co stejne budou ty drahe
kabely obhajovat do krve ( uz treba proto, ze si je koupili) ale je mi
to uplne jedno. Ja jsem si to vyzkousel a to je pro me nejdulezitejsi
narozdil od nazoru v diskusich od odborniku typu "jarda50" nebo
"maxihulicHD"
JaKub

PS: co se tyce SCART kabelu, tam rozdily jsou ba i videt v obraze.
Kabel, ktery ma vsechny piny natahane vicezilovym kabelem je
nepouzitelny v obousmernem rezimu, kdy se do sebe "kopiruje" video OUT z
TV do uzitecneho videa smerem do TV. Tady je namiste pouzit kabel ,
ktery ma signalove cesta ( jak audio, tak video) vedene stinenymi
kabliky. Takove SCART kabely byvaji o neco drazssi a silnejsi . I tak
jsou k mani za cenu do 100 kc...