Nokia 9300 divna zavada - pomoc

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Neděle Červenec 12 22:50:44 CEST 2009

S tím resetem nemusíte mít pravdu. Po uživatelském resetu se nemusí všechny hodnoty dát po defaultního stavu, zejména hodnoty nastavované při výrobě (nastavení (kurvítka...:-) pro daný model a podobně). Taktéž po nahrání nového SW nemusí dojít k přepsání všech informací - nemusí se přepisovat celá část paměti. Jak toto obejít nevím,  jsou k tomu potřeba detailní znalosti o modelu. Takže mohlo by být, ne mělo. Embedded systémy jsou v tomto  dosti specfické. A nevypočitatelné někdy pro vývojáře, taková jedna chybka v definu, kdy se jedem proces přepisuje hodnotu jednou za život výrobku a to jen někdy a druhý ji intenzivně používá je pěkná detektivní práce :-). Pro zaměstance :-D
ced