Nokia 9300 divna zavada - pomoc

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červenec 12 20:00:37 CEST 2009

Prohledl jsem to hodinarskou lupou a vycistil i kdyz to podle mne to nebylo
treba a nic.
Stalo se to pravdepodobne po beznem prepnuti do ticheho rezimu pri jednani a
pak zpet.
Ale jistotu nemam. Uz jsem udelal reset ctrl+shift+I a i take ctrl+shift+F
pro formatovani.
No nic, uz jsem si na nej zvyknul a tak jsem koupil N 9300i. Ta ma navic
wifi.
Ale pokud by nekdo pomohl radou, tak budu vdecny.
Jindra Polivka

Mě se něco podobného dělo s N6680, když mi ho dcera pustila spodkem, kde ma
HF konektor, do omáčky. Po vytření a vysušení to přestal dělat. Třeba tam
máte něco stále vodivého mezi kontakty.

----- Original Message -----
From: "Jindra Polívka" <jpolivka@mbox.vol.cz>

Zdravim,
mam Nokii 9300 a najednou jsem zjistil, ze mobil je trvale prepnuty do
rezimu HF nebo inukcni smycky apod. Proste mi na displeji porad sviti
sluchatka a prepinani i nastavovani profilu nepomaha. Nepomohlo ani vymazani
INI souboru (ctrl+shift+I).
HF ani jine zarizeni nebylo pripojeno.
Nema s tim nekdo zkusenosti ? Jinak SMS a komunikator funguje, jen nejde
telefonovat.
Uz jsem koupil jiny, ale je ho skoda...
Jindra Polivka

http://www.eset.cz