Mirne OT: Diktafon

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červenec 12 11:04:38 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 11.7.2009 od Michal Grunt:

> Rad bych si pro tento pripad tedy poridil nejaky diktafon, ale s
> trosku kvalitnejsim zvukem (aby vysledek neznel jako z telefonniho
> sluchatka a aby byl trosku citlivy, protoze by nebyl umisten primo
> pred usty, ale rekneme metr az metr a pul od ni). Muze byt klidne
> digitalni, ale aby tam nebyla moc velika komprese, aby to hlas moc
> nedegradovalo... Mohl by mi nekdo doporucit podobny pristroj?

Kup si normalne jakykoliv digitalni zaznamnik, ja mam dobre zkusenosti
treba se znackou Olympus. Neni potreba nijak drahy, nemas v podstate
zadne velke naroky. Zapnes, polozis na stul a nic neresis. Pak si ho
pripojis do USB (chova se jako mass storage), stahnes soubor do PC a
je to.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem