OT: nanaseni anhydritu pri podlahovem topeni

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 11 18:29:56 CEST 2009

Nedelejme z toho kovbojku, pokud dodrzime mnozstvi H2O a jeji kvalitu tak
nevidim problem v dosazeni stejne kvality smesi jako u cerpadla.
Sadra je vdecny materiel a celkem snadno se micha, jediny problem je vejit
se do casoveho okna cca 30-40minut. Technicka poznamka, cim studenejsi vodu
lejeme do sadry tim relativne delsi dobu trva nez smes zacne tuhnout, ale
ziskame tim max. jednotky minut.

Apropo zaruka, tak nejak si zrovna u sadrove podlahy nedovedu predstavit k
cemu je zaruka 60 mesicu?

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Halen
Sent: Saturday, July 11, 2009 4:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: nanaseni anhydritu pri podlahovem topeni

V míchačce nedodržíte potřebnou kvalitu a zaděláte si akorát na
problémy. Anhydrit velice rychle tuhne a bez čerpadla správného položení
nedocílíte. Nechte si udělat všechny pokoje naráz od profesionálů. Věřte
mi je to lepší. Zároveň doporučuji objednat si firmu která provede
zároveň přebroušení a alespoň 60 měsíců záruku.

Honza J.

Jan Galuszka napsal(a):
> [...]

> klasickym pozemnim DVBT vysilanim nepocitam. V provozu jiz mam 80cm
parabolu
> se tremi 4vystupovymi konvertory  .. to abych obsahl vsechny ceske,
slovenske
> a polske TV programy v jednom rozvodu.
>
> Ale zpet k dotazu:
>
> Delam podlahove topeni na patre ve trech pokojich kazdy cca 20m2 . Ale
nemohu
> si dovolit to delat najednou, nemohu vyklidit vse najednou. Betonovani
> zakladove desky delame standardni metodou michacka a silne hloupe ruce  ..
po