TV obcas do modra?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Červenec 11 00:46:48 CEST 2009

U TV Philips , presny typ nevim, ale 100Hz 16:9, sveho casu druhy nejlepsi
model od Philipsu, za docela silene prachy, se posledni dobou stava,
ze obraz na par sekund az par desitek sekund jako by zmodra. Nevypada
to, ze by vypadla zelena nebo cervena (pokud prepnu na teletext tak
tam najdu jak R tak G), ale obraz celkove dostane nadech do modra jako
by se pred obrazovku dal modry filtr. Dobre je to videt na cerne, ktera
je do modra.
Problem se projevuje vetsinou u studene TV tj. do cca 30 min od zapnuti.

Netusite cim by to mohlo byt?
Kdyz jsem to videl poprve tak jsem si rikal, nejspis vypadava cervena,
TV jsem rozebral, vyfoukal a proletoval cerveny "kanal" na desce nasazene
na hrdle obrazovky. Bohuzel bez uspechu.

Dejuji za radu

WS