AAA Eneloop + nabijecka?

Pátek Červenec 10 23:34:09 CEST 2009

Kdysi jsem je dával do zařízení jako zálohovací (odběr cca 1 mA) s tím že
udržované na konstantním napětí vydrží aspoň těch 5 let. Za 3 roky byly
vyteklé. I když pak se mi ten člověk přiznal že si je občas dával do foťáku.
Teď tam snad mají obyč. alkalické a taky to funguje. Ta nabíjecí alkalika má
málo cyklů, s každým syklem dost ubývá kapacita. Ideální do něčeho co má
malý odběr a dá se to průběžně dobíjet třeba fotovoltaikou.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Dobosz Čestmír" <cestmir.dobosz@mediasupport.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, July 10, 2009 5:11 PM
Subject: RE: AAA Eneloop + nabijecka?

Myslite tyto ?

http://www.pureenergy.cz/download/navod.pdf

Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rollfree
Sent: Thursday, July 09, 2009 6:14 PM
To: HW-news

Na tyhle maloodberove aplikace (DO, hodiny atd.) jsou idealni
nabijeci alkaliny. Je to levne, samovybijeni prakticky nulove,
nabijeni snadne (napetovy zdroj s proudovym omezenim).

rollfree

Od: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>

Uz me nebavi vymenovat baterie v dalkovych ovladacich, tak si rikam, co
vychvalovane emeloop?
Otazkou je zda jsou skutecne vhodne na tyto aplikace a netrpi samovybijenim
ci degradaci pri takto dlouhodobem pouzivani s malym vybijecim proudem.
Otazkou dve je vhodna nabijecka ,doporucili byste Conradi IPC-1L nebo neco
jineho?

Dekuji

KN