slysitelnost CB na 692km

peter.tesar@centrum.sk peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 9 23:34:05 CEST 2009

No ved ja verim, ze keby sme do spravneho nastroja zadali_vycerpavajuco_a_spravne_vsetky_vstupne podmienky, tak to vyjde dobre.
Ale vieme ich realne postihnut?
Vieme, ci kusok od tej anteny "ve 4patře 8patrového paneláku" nepostavil sused prave klavir? Alebo nentiahol drotenu garnizu? Dostatocne verny model pody, zvlast v nehomogennom prostredi povedzme kdesi, kde sa strieda poda (vzdy s inym obsahom vody navyse) a kamene, to ako clovek rozumne postihne?
Ja verim, ze keby sa v jednom okamihu podarilo vsetko postihnut, vysiel by model v zhode so skutocnostou. Lenze to je v realnom svete iluzia, nemozne. Toto som ja nazval ducharinou.
PT.