slysitelnost CB na 692km

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 9 14:27:01 CEST 2009

Ten PSV meter WELZ bol na amaterske pomery seriozny, myslim ze 10-20%
zase nie je tak vela (ked sa v tejto oblasti bavime v logaritmoch).
To kolko by mal mat podla Vas prikon jednoduchy tranzistorovy PA s
vykonom 50W? Tych nameranych cca. 70 W sa mi zda celkom primerane, ked
si predstavim ten jeho chladic (zaroven telo), ktory sa zase az tak
besne nehrial ani pri skuskach "co to znesie" (dlhodobe zaklucovanie).
PT.