slysitelnost CB na 692km

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 9 13:08:36 CEST 2009

On by ten 150W PA ani tak nikomu nic nevadil pokud mi zrovna nemaze
spojeni, ale problem je, ze z CB leze signal nejakym zpusobem vycisteny
od harmonickych a dalsich bordelu, ktere pri vykonu 4W jsou
zanedbatelne. jenze kdyz tenhle bordylek pustite do te zehlicky tak pak
tu hramonickou vysilate treba temi 4W samotnou a to pak vadi uz dost.
Kdyz se kouknete do toho PA tak tam neni prakticky vubec nic - jen
nejake hrube imp. prizpusobeni.

Radek Vicek