CRT TV panasonic - H modul pro EURO4H chassis

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Červenec 9 12:56:55 CEST 2009

Ahoj,
nemáte někdo (nějakým omylem) nejlépe funkční H modu pro tuto TV? Ted
nemím co je to za TX-.... Nějak se zuřivě brání opravě, po proletování
začal vždycky fungovat, pak zase přestal, tak jsem si řekl že to bude
konekor a nebyl. Tak bych byl štasten kdyby byl i s konektorem na desku
(protikus).
Nebo nevíte kde to sehnat? Kde jsem se ptal, tam nemají, mají mě za
šílence z pravěku (nějak nezapadám do spotřební společnosti) nebo
nedělají 100Hz TV. Je mí líto to vyhodit, obraz je ješte slušně
koukatelný a co se STB. Po poslední domluvě násilím se to na mě urazilo,
a když se uráčí zobrazit obraz, tak beze modré.

ced

Pro rejpaly; je to pro rodiče, já bych to beze náhrady vyhodil.