Re: slysitelnost CB na 692km

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 9 12:22:09 CEST 2009

Asi se rozchazime ve slovu "minimalni rozdil". Mel jsem na mysli, ze 4/40W je 10x vetsi vykon ale citelnost prijmu se 10x nezlepsi.
Praxe rika neco jineho, kanal nikdy neni uplne cisty, to co predtim sumelo, sumi o neco mene, to co bylo cítelne za R2 je citelne za R3 a se 100W mozna za R4. Za R5 to bude tak s 250W :-), pricemz R4 a R5 je bez problemu pouzitelne ke komunikaci, R3 s obtizemi, R2 misty porozumite, R1 - vite jenom ze tam neco je.
KM