AAA Eneloop + nabijecka?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 9 11:39:43 CEST 2009

ja bych se jich asi nebal, pokud bude ovladac fungovat i na napeti pri
1V/cl.

Cca pred ctvrt rokem jsem dal Eneloopy do te elektronicke termohlavice
od Conrada nemaje jiny alkalicky clanky s tim ze az budou tak to
vymenim. Samozrejme jsem na to zapomnel a vzpomenul si az kdyz jsem
nemohl dohledat dva clanky. Po tech 3 mesicich jsem na nich nameril neco
pres 1.2V.

Nabijecku bych volil nejakou pomalou - zadne rychlonabijeni za 2 hodiny.

Radek Vicek