slysitelnost CB na 692km

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 9 11:28:12 CEST 2009

Ja mam rekord obousmerne z chalupy na 4W na pulku antenu 1680km - byla
to nejaka prdel za Charkovem na Ukrajine - v lete ve 4h rano. Slyseli
jsme se jak kdyby byl naproti na kopci - vydrzelo to asi tak 30 minut.
Ten celavek naproti jel proti mne yaginou a 1kW PAckem.

Nicmene i na direkt (bez odrazu od ionosfery) bezne delame vzdalenosti
200-220km - do Krkonos a na cesko-slovenske pomezi. To je ale zase
vetsinou spis mimo leto - protoze to je v eteru silenej brajgl prave z
inosfery.

No ja mam PAcko 25W jen abych se domluvil na 25km z chaty do CB kdyz je
tenhle brajgl.

Radek Vicek