Toluen

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červenec 7 22:23:20 CEST 2009

p.e.r.v.i.t.i.n. je metamfetamin,kdyz jsme technicka konference tak S-N-methyl-1-fenylpropan-2-amin, C10H15N, tedy organicka latka aminove skupiny.
Kdyz to budem chtit vyrobit metodou katalyticke hydrogenace, budem potrebovat cerveny fosfor, kyselinu trihydrogen fosforecnou, louh, toulen, jod, zdroj efedrinu, ...
Kyz jsem schopen sehnaty tohle vsechno tak kopii zivnostaku aby mi v barvach lacich prodali 5 l toluenu urcite sezenu take.

Jak zde jiz zaznelo je to buzerace nic jineho, stejne jako zakaz Hg teplomeru a podobne stupid....

PN