Zjištění rpm po CAN

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Úterý Červenec 7 21:25:35 CEST 2009

Zdravím všechny.
 Pořád pracuji na digi rychloměru. Dnes sem zkoušel snímat buzení cívek
svíček, jenže je to celé problematické s převodem na LVTTL atd..
Tak si říkám.. mam procesor s periferií CAN. Něco už sem o ní pročetl,
ale nic moc jsem nenašel ve spojitosti s autodiagnostikou.
Takže nevím, jak je obtížné získat různé údaje (rychlost, rpm..) z
jednotek např. VW, Seat, Audi, Škoda..
Když se řekne "diagnostická zásuvka".. Je vůbec "vhodné" ji mít trvale
zapojenou, když se  jedná  o  takovéto  stálé vyčítání  určité hodnoty
pro fajnšměkrovskou libůstku?
Už sem několikrát přišel do styku s TSPro diagnostikou a nevšiml jsem si
jestli její trvalé zapojení má vliv na nějakou otravnou kontrolku nebo
tak něco..
Mám šanci najít nějaký popis toho jak se dají ty hodnoty(hodnota) vyčíst
z pohledu smrtelníka?

Díky, Bear