CPLD stale v tom plavu :-)

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Červenec 7 14:23:49 CEST 2009

Co se myslí pod pojmem vnitřní hradlo? Vždyť přece zvnějšku (na I/O
pinu) není nikdy vyvedeno jednotlivé hradlo, ale soustava
hradel/logických bloků. Takže i když napíší IN1 <= not IN2, tak tam
nebude jeden invertor, ale celá sada hradel a bloků. Nebo jsem něco
přehlédl?

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |