CPLD stale v tom plavu :-)

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Červenec 7 12:53:59 CEST 2009

:-)
Netroufnu si hodnotit hw design chipu od Xilinx, ale jejich programatori musi byt permanentne sjety nebo si s uzivatelu delaji prd..
Opet me neco vycilo u ISE10.1.03, tak jsem se jak stahnou 6GB ISE 11.1 a dalsi GB updatu na 11,2.
Rikam si hura, konecne podpora pro Vista 64bit.
Me nadseni opadlo v okamziku, kdy mi vysvetllili , ze porad nemohu instalovat do adresare Program Files, protoze Xilinx stale nepodporuje mezery v nazvu adresare, ale OK da se to prezit.
Nicmene naprosto jsem vytuhl, kdyz jsem nainstalovany ISE spustil a chtel jsem spustit Isim Simulator a zjistil jsem, ze tam neni.
Nasledne jsem zjistil, ze na 64bit se neinstaluje (rozumej ani 32bit verze) ISim, ISE Web Pack, Platform Studio, SDK, System Generator for DSP, ModelSim.

Jako simulator se nainstaluje jen Modelsim-SE, respektive PE, o kterych toho moc nevim.
Chapu, ze pro nekoho muze byt problem prelozit svuj vytvor do 64bit, ale vyresit to tak, ze uzivatli neumoznim ani instalaci 32bit je zvlastni.

Ja to vyresil tak, ze jsem nainstalovam 32bit na WinXP a tuto pak pousitm i z Vist.

Timto dekuji firme Xilinx za nevsedni zazitky pri seznamovani se s jejich sw.

Jirka

http://www.xilinx.com/ise/ossupport/index.htm