Solarni kolektory BRAMAC

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Červenec 6 22:47:49 CEST 2009

Jinak kdyz nekam jedu (do solaru ani FV nedelam), tak vetsinou vim
adresu a dnes uz neni zadny problem se podivat na mapu pres web a tak se
da zjistit jak je dum orientovany, takze neni proc by lidi, kteri delaji
podobny byznys meli nekam jezdit s buzolou.
Jinak na vypocty kolik muzete z kolektoru vyrazit vykonu v zavislosti na
orientaci a naklonu je na teto strance
http://sunbird.jrc.it/pvgis/apps/pvest.php?lang=sk&map=europe
Sice je to pro FV, ale jako voditko to urcite staci, kazdopadne se da
zjistit, jaky ma natoceni na ruzne strany vliv a zda se to vubec
vyplati. Krom toho je zde i vypocet rozlozeni prijateho vykonu behem
jednotlivych mesicu.

S pozdravem JK