Solarni kolektory BRAMAC

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červenec 6 22:17:15 CEST 2009

Jo koukli, ale jelikoz byl letni cas, tak si to ponekud popletli.
Jeste ze jsem mel snimek katasralni mapy, ze ktere byla jasna oriantace.
Jinak odhad podle slunce je asi tak s presnosti 10-20 st, coz je relativne
dost velka odchylka.
Jinak staci aby bylo pod mrakem a taky toho moc nezjistite.

Me to zaujalo hlavne v kontextu, ze radili, ad si dam kolektor na vychodni
stranu, ze ten rozdil neni zas tak velky.
On skutecne neni (v lete), ale problem je v tom, ze ten kolektor davate
proto, abyste posil brezen, duben, zari rijen a v techto mesicich uz
jeho ucinnost stoji za ....(coz takte zamlceli).
Takze osadim jen jizni stranu a pak vyhodnotim.

	Slavek