low power x86

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Červenec 6 18:28:26 CEST 2009

AMD oznámila ukončení vývoje GEODE chipů. Prý bude dodávat, dokud bude zájem, ale nový broučci nebudou. Dají se sehnat i jiné desky než alix i GPIO (8-32 bitů) s porty, ale nevím jak je to v současné době s dostupností.
Většina těchto desek je určena do průmyslu, čemuž odpovídá i cena. Asi tvoříme malý trh nebo málo kupujeme.

ced