Re: CPLD stale v tom plavu :-)

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Červenec 6 17:03:23 CEST 2009

Ja vedel, ze se na ty casy nekdo chyti :-)
Ale vazne, klasicka 74HC86 ma propagation delay 11ns presto pokud se na vstupech objevi shodne signaly  (rekneme 5MHz hodiny) vzajemne posunute o 200ps tak se na vystupu generuji 200ps pulsy. Mam to tu na stole a i kdyz v oblasti ps muj citac uz muze trochu plavat tak to +-  sedi.
Ja bych ted rad zjistil, nejradeji nekde vycetl nebo nasimuloval jak se bude chovat stejne hradlo realizovane v Coll RunnerII nebo 7ns 9500XL., mozna nevim co mam hledam, ale nikde jsem se to nedocetl a v ISE simulatoru to take neumim, pokud to vubec lze.
Je mi celkem suma putna, jak bude nabezna hrana pulsu na vystupu hradla posunuta vuci vstupu, jde mi ciste o to jake minimalni rozdily to dokaze registrovat a s jakym "krokem" se bude vystupni puls zvetsovat.
Tak asi tak.

Dovolim si jeste jeden dotaz. Rekneme, ze chci realizovat Int1 XOR In2, tedy pokud je treti vstup CE=0,
pokud je CE=1 mel by se realizovat 1 XOR  In2. Me napadlo

entity pokus is
    Port ( In1 :  in  STD_LOGIC;
               In2 :  in  STD_LOGIC;
               CE :  in  STD_LOGIC;
            Out1 : out  STD_LOGIC);
end pokus;

architecture Behavioral of pokus is

begin

if CE = '0' then
Out1 <= In1 xor In2;
	else
Out1 <= 1 xor In2;
end if;

end Behavioral;

Nicmene preklad konci chybou HDL Parsers:164 -  parse error, unexpected IF

Apropo k jakemu typu romenne se das priradit In, zkousel jsem to nacpat do bite, boolean a u obou mi to rve, ze to nelze?

Omlouvma se za pritrouble dotazy, fakt zacinam a jde to ztuha :-)

Jirka